Everything is done

Jahop, nu var all apu klar och det känns väldigt tråkigt, finns ingen annan känsla än att jag vill tillbaka typ... NUU! Har varit fyra helt fantastiska veckor med bra människor både stora och små. Så sista dagen idag var jag snäll och bjöd på glass och gav en blomma, och jag fick en fin bok från dem. :) Men sen vid maten så ligger det en påse på katedern och min handledare säger till mig att det står ditt namn på den så jag får den och öppnar den, sen när jag ser vad det är i så kommer tårarna rinnande ner för min kind, i påsen ligge det ett kort på ett av barnen och ett paket som jag fått från en liten kille, så himla söt. Så tåranra var glädje tårar. Allting kändes så bra och jag kunde inte fått ett bättre slut än så, nu vill jag snart hälsa på igen.

På tal om att saker känns bra så känns väldigt mycket bra just nu, många bra saker händer i mitt liv ett litet tag framöver. Dels så fyller jag år om 12 dagar, alltså mindre en två veckor. :) Sen ska jag snart till Ullared, och sen ska jag åka och tävla i bowling med Jocke, och sen är det påsk. Me like it! :)<3

Och sen vill jag bara tillägga när vi ändå pratar om bowling, att jag förra helgen slog nytt rekord, och seplade överhuvud taget bra båda matcherna i Flén och Vingåker. :) Så nu ligger det på 678. :) Så när jag kom hem firade vi med pizza hos Helena och Jocke, sen på söndagen kollade jag på A-lags matchen, och de vann. :) Så nu i helgen ska de spela i två städer, men fråga mig inte vilka för jag vet inte det. Men hoppas de vinner för då får de kvala till alsvenskan. Detta gillas! :) Jag ska med få spela match i helgen i ett annat lag eftersom jag spelade så bra. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0