Damdamdamdam...

Nu är det som som som... SOMMARLOV! Wihuuu! :) Vaknade runt sju och tänkte att idag ska jag vara riktigt SNYGG när det är skolavslutning. (Y) Men tanken försvann nästan direkt när mamma sa att det SPÖREGNAR ute och när jag såg att det jorde det så var det bara att hänga in klänningen och tightsen igen och ta på sig jeans och en tunika.
Men väl i skolan så var det samling i aulan och sen mentorstid då vi fick glass av mentorerna. :)
Sen tog jag reda på lite betyg och vissa var mer glädjande medans andra inte var som man tänkts sig. Men fick VG i engelska iallafall och det känns så himla bra! :)
Sen drog jag ner på stan och kollade lite, tog en avslutningsfika med mammsen och funderar på att köpa mig en dagbok så jag kan skriva ner alla mina härliga sommarminnnen i sommar, vad tror du om det? Någon kommentar please? :)
Nu är jag iallafall hemma och har ont i fötterna efter att ha gått så mycket, ska snart äta lite food och sen kommer my cousin hit och sover. :) Helgen ser ut att bli lugn, och på måndag börjar jag jobba, ska bli kul men ska nog tjata ut min nervositet på jocke tror jag, hehe. Men enligt honom så kommer det bli bra, och det får jag väl lita på eftersom han jobbar där. :) Nehep, nu ska jag ta mig i kragen och göra något vettigt.

TREVLIG SOMMAR PÅ ER ALLIHOPA, love you, vi hörs! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0