Hej!

Har varit hos mormor i några dagar nu, har varit riktigt skönt att bara få va. Igår kom Sofie ut med och vi spelade en hel del kort, kollade på tv och film och pratrade massor om mycket. Jag ljuger inte om jag säger att vi spelade 500 bra många gånger. Haha! Men nu har jag varit hemma och laddat inför nästa resa, men dator kommer att finnas med så kommer inte glömma bort er mina snyggingar. Kommer kanske inte bloggga varje dag men lite uppdatering ska ni allt få! :) Kommer sakna min mamma, mormor och mina nära och kära. Och såklart mina älskade vänner som betyder massor, vilka de är så är det väl de som jag har varit med minst en gång i år iallafall. :)

Ha det gött alla sommar snyggingar så hörs vi! :)<3


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0