When we go together!

Hej på er! Kan ni fatta att det bara är minde än två veckor kvar till jul. Ha ni skrivit önskelista? Det har jag, och den kan ni få här! :D

Ingen speciell ordning men men...

1. En spärrboll till bowlingen
2. Ögonskuggepaljett
3. Smyckeskrin
4. Pengar mutcho med pengar tack!
5. Presentkort på gina, cubus, lindex kanske mm.
Sen har jag fått lite tidig julklapp av mina mostar, av den ena så fick jag vinterskor och den andra en hylla och ett bord till mitt rum. :D

Sen skulle jag vilja ha en kryssning med, typ till Riga kanske eller helsinki, skulle va skönt att komma bort lite från allt och bara koppla av!

Men men sånt är livet vi får se vad tomten kommer me i år! :D

Har föresten märkt at en hel del av mina bloggar jag läser har börjat med listor så jag tänkte med göra en kort och egen lista för skojjs skull. :)

1. OM MIG
2 JUST NU
3. MINA INTRESSEN
4. MINA VÄNNER
5. MIN FRAMTID
6. EN VANLIG DAG
7. I MIN VÄSKA
8. MINA DRÖMMAR
9. NÅGON BETYDELSEFULL PERSON
10. VAD JAG LÄNGTAR TILL

Sådärja nu har jag något att skriva om! :)

Nu ska jag se tv. :)<3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0