Fredag!

Hej allihopa! Är fortfarande hostig, ifall det är någon som undrar. Hann inte skriva så mkt igår, var plugg på samhäll som gällde hela dagen. :)
Men det har varit bra i skolan, gjorde BKF-prov igår och det kändes bra, och så fick vi tillbaka engelskaprovet vilket jag fick VG på, så jag känner mig verkligen supernöjd, och som jag sa så pluggade jag på samhällsprovet hela kvällen igår efter bowling träningen, och det kändes med bra när jag skrev provet idag. Så det känns rätt bra just nu.
Idag har det med varit en bra dag, Jossan var lite piggare idag med så hon kom till skolan idag så vi kunde ha sällskap imorse och hem med, duktig flicka. Sen var jag hos Jocke och de en stund, och sen kom mormor och hämtade mig. Då åkte vi till Hemmakväll och köpte godis min gulliga mormor och jag. Nu har jag duschat och gjort mig lite fräsch, så ska väl göra inbakade flätor med efter att håret har torkat och och efter man har ätit den goda maten. Sen ska jag se på IDOOOL- semifinalen.
Men nu kanske man ska ta och kolla på ett avsnitt av Julkalendern, ska ju vara bra har jag hört. (A)
Aja, där fick ni en del att läsa, tack för att ni tog er tid.
Ha det så bra! Vi hörs. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0