Amazing

Måndag, måndag, och åter månsdag. Idag har det inte hänt så mycket i skolan, hade lektioner som vanligt. Har väntat hela dagen på att killen ska ringa om min mobil, vet att jag tjatar om det men jag vill att den ska komma snart liksom, kan ni förstå det? :)

Aja, eftersom ingen ringde om att jag kunde hämta den så åkte jag upp med jocke och tränade lite bowling istället, är välbehövigt kan jag säga, men det gick bättre idag än vad det gjort den senaste tiden så det var ju bra, kanske börjar gå åt det bättre hållet nu? :)

Nu ska jag se på tv, hade tänkt att se Färjan och Ensam mamma söker men våra tv-kanaler fungerar ej som de ska så ser på X-faktor istället. Ska även plugga lite psykologi nu tänkte jag. :)

Imorgon är det skola igen, men en kortis dag, börjar tjugo i tio och slutar två, då blir det att följa med matilda ner till körskolan och ta syntest och efter det blir det hem och plugga lite till innan klädpartyt klockan sex. Har aldrig varit på klädparty förut, så det ska bli intressant. :)

Ha en bra kväll mina vänner! :)<3


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0