Sweet!

Hej på er! Varit en kort apu dag idag, sen blev det att åka till skolan och hämta upp all Salami som vi sålt. Sen var det dags för Emma och mig o ta första sprutan o vaccinera oss mot Livmoderhalscancer, den gjorde lite ont. Men men, efter skolan drog emma och jag ner till stan för emma skulle göra synundersökning och så mötte vi upp mammsen och gick o åt lite mat. Sen drog emma och jag på en sjukt bra konsert, som hölls av skolans musikpaket och så artisten Peter Johansson, så grymt bra va det. Ni som inte var där missade något vill jag lova. :)
Men nu har jag duschat och ätit youghurt och suttit vid datan en stund så nu blir det sängen och ladda inför en lång apu dag imorgon och sedan bowlingskola och bowlingträning. :)<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0