Heeeeeeej!

Vill börja med och säga att det gick superduperbra på bowlingen igår när jag och gustav spelade korpen, vi vann med 12-0 och jag fick 711 efter fyra serier (fast korpen är bara de tre första). :) So, med tanke på att det inte gick så bra i helgen så kändes det rätt bra igår. :)

Men nog om det!

Idag har jag varit på apu igen, ännu en lyckad dag och när jag jag kom  hem så kom mormor och morfar och hjälpte mig med de nya möblerna i mitt rum :) Det blev riktigt fint tycke jag. :) NU är det bara en nu TV som saknas o kanske en till byrå att ha den på. :)

Så ha rensat massor med saker och kan ni gissa vad jag hittade då? Ett gammalt födelsedagskort som gjorde mig väldigt glad när jag läste texten, vill ni se? :)








Fint va? :)<3

Puss

Kommentarer
Postat av: matilda

haha gud vad länge sen! :D älskar dig hjärtat! <3

2011-11-15 @ 19:44:40
URL: http://matildaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0