:)

Hej på er! Var ett tag sen sedan sist men nu är jag här igen. Har varit i Göteborg några dagr hos mina kusiner och det har varit riktigt bra! Vi har varit o shoppat, varit i Ullared med och sen har vi varit o badat. Haft det riktigt bra, och det har varit skönt att komma bort lite o få tänka på annat, det behövs ibland. :)

Kom hem i tisdags kväll, så packade upp lite o så, en gick jag o la mig skapligt, va tött.

Igår gjorde jag lite olika saker, var på Willys invignignen i stan o det var nog jag och tusen till ungefär, vilken trängsel!

Idag gick jag upp tidigt för att åka o hälsa på min APU plats, och jag tror jag kommer trivas lika bra denna gång. Senare drog jag vidare med Jossan till Linköping och shoppade lite åter igen, men nu är det NOG! Nu ska jag minsann spara pengar till JUL!!! Fatta, det är inte mer en ca 1,5 månad kvar tills julafton!

Aja, nu ska jag fixa lite innan jag åker iväg till bowlinghallen för att hålla i bowlingskola, min egna bowlingträning och bowlingmöte efter det! :)<3

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0