It´s a beautifule day!

Helgen har varit bra! I fredags var jag på stan och handlade byxor, så nu kan jag slänga de trasiga! :) Sen sov min myskusin här tills i lördags och senare på kvällen gick jag till helan och jocke och kolade mello, sen sov jag där.
Idag var det bowlingmatch och det gick hyfssat bra, men det bästa av allt damdamdamdam... Jag gjorde en 200 SERIE!!! I´m lucky, if you want to know! Sen åkte vi hem och lagade mat och seplade Buzz, var kul och jag vann. :)
Nu har jag precis duschat för tredje gången idag, för första gången var innan bowlingen för att  jag ite kunde spela med en flötbomb i håret, och andra gången var efter matchen, och tredje gången var nu. :)
Nu blir det solsidan, minuten och big brother. :)
Imorgon börjar min APU som varar i fyra veckor, tycker det ska bli jättekul. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0