:)

Vaknade av att telefonen ringde kvart över åtta imorse, bra start på sportlovet där! Sen somnade jag inte om utan istället la jag mig i soffan och kollade på vakna med the voice och år frukost. Riktigt bra morgon program måste jag säga. Och något lite häftigt som de visade där var att någon dissade pantatomaterna för att de går sönder till och från, så hade han med sig såna här coola facebook stämplar som han hade köpt, så när man stämpla med dem så blev det en sådan här hand som man kan trycka på när man gillat något  på facebook och så stod det antingen like eller dislike (stavning).  Lite coolt tycker jag. :) Men nu ska jag göra lite lunch sen ska jag åka till kusinerna. :)<3


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0