Träning

Idag börjar jag mina fem veckors ledighet. Hade skola på morgonen vilket innebar att det var två lektioner, ( historia och psykologi) och efter det hade jag lunch och möte med syv. Pratade lite om högskola och universitet, lite om csn och ansökningar och intagningar osv... Vi kom fram till att jag ska försöka att besöka förskollärar linjen och lärarlinjen från förskoleklass upp till åk1-3. :) Tror det kommer bli bra och hoppas på att jag vet vad jag vill innan den 15 april då det är sista ansökningsdagen. :)
 
Efter skolan åkte jag ut till mormor och morfar en sväng och hälsade på, de hade främmande av g-mormor, g-farmor, mormors syster och morfars faster... Det var kul att träffa de, man ska ta vara på den lilla tid man får. :) Fikade lite och sen åkte jag hem och bytte om till träningen. Blev Zumba en timme och sen lite gym på det.
 
Känner mig nöjd med dagen trotts att jag är världens mest ledsna person idag och vill gråta hela tiden. Har nu ätit lite god lax o grönsöker med romsås som jag fick av mormor, gott. :)
 
Nu ska jag se på tv och slappa! Imorgon blir det gymmet igen och sen träffa två vänner! :)<3
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0