1 Januari 2013

Vill börja med att önska alla mina bloggläsare ett GOTT NYTT ÅR och hoppas att ni firade in det nya året på bästa sätt. :) Jag var hos ett par vän ner och åt god mat och drack lite, men bara lite eftersom jag är sjuk, förkyld, hosta och lite feber. :) Men i vilket fall hoppas jag att detta år kommer bli bra, känner att det är dags nu, att det kommer ett år som verkligen har många glada stunder och att det händer mycket bra saker som göra att 2013 bli ett år att minnas. :)
 
Några saker som jag tror gör detta år till ett år att minnas:
* Sista tiden av gymnasiet
* Studentkryssning
* Studen (allt vad det innebär)
 
Hehe, okej det var väl mest saker som hade med skolan att göra, men vad gör det en dag som denna? Det är ju liksom det som sitter i huvudet nu, kämpa in i det sista nu och göra bra ifrån sig med betygen och så... Sen är man vuxen på riktigt liksom. :)

Idag har jag städat hela dagen i princip och avslutade det med pizza nu ikväll. Känner mig helst slut, så nu ska jag kolla på en Johan Falk film om jag orkar. :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0