HAPPY GIRL TODAY!!!

Hello everyone! Idag har dagen kännts sådär BRA ni vet, hela dagen liksom. Har varit glad liksom, hela dagen! Imorse började vi med estetisk verksamhet och då spelade vi in våra låtar som vi övet på i bågra veckor, jag spelar trummor och sjunger med matilda i en låt. Trummer är inte det lättaste så kom av mig lite men som sagt, det är liksom första gången så hoppas det blev bra iallafall. :) Resten av dagen har med varit bra, haft bra lektioner och varit med bra vänner! :)

Efter skolan gick jag med Matilda hem och sen åkte jag ner till stan och beställde tid hos frissan, ska färga om mitt hår lite. Det har blivit lite gulaktigt i mina ögon eften de blonda slingorna, så nu vill jag fixa till det lite så det blir lite bättre. :) Kan inte någon ge förslag på vilken färg jag ska ha? Typ guldblont, mörkblond, lite brun osv? Det ska slingas alltså. :)

Nu väntas det en liten hög med plugg, Psykosocialt arbete och svenska. Sen ska jag se på tv och lata mig lite. :)

Ha det gott mina vänner! :)<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0