ATT HA NÅGON SOM BRYR SIG NÄR MAN FÖRTJÄNAR DET SOM MINST

Hej på er! Idag var det inga lektioner i skolan utan det enda som stod på programet var "Skolfoto", så åkte till skolan till tio och tog kort, hoppas det blev bra, brukar faktiskt bli hyffsat nöjd med bilderna så hoppas de blir bra! Sen åkte iallafall jag och emma till bkåklint och hade möte inför vårt projektarbete och så intervjuade vi några elever.
Efter det åkte jag till helena och jocke en stund och diskuterade olika mobiler som jag kan tänka mig och vad man ska ha och inte ha. Det blir iallafall ingen Ipfone5, så det så! :) Det blir faktiskt en SONY xperia S till 99,9% så jag hoppas jag blir nöjd med den men det tror jag nog. :) Så imorgon ska jag, mamma och min moster åka in till Linköping och kolla lite och ev förlänga mitt abonemang så får jag en ny telefon. :)

Ikväll har jag sett på tv och pluggat lite psykologi. :) Nu ska jag snart lägga mig tror jag. :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0