Sista gången för denna gång...

Japp, så som överskriften lyder, det stämmer. Hade säsongens sista bowlingserie match idag, lite tråkigt men ändå skönt, för nu kan jag lägga lite mer tid på annat som jag vill.. :) Dagens relustat resulterade iallafall 642 i första matchen och 618 i andra. Fick även en 200 serie vilket gjorde mig väldigt glad, men de två första serierna sög riktigt ordentligt. Nu har jag iallafall duschat och ätit, gott! Det är ju voffeldagen idag med, vet ej om jag orkar äta några, vi får se hur det blir med den saken. Ikväll blir det en lugn kväll framför tv,n, borde egentligen ta tag i att göra lite läxor som väntar, men jag orkar faktiskt inte riktigt med det, så det får vi göra imorgon. :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0