MÅNDAG!

Igårkväll hade jag den känslan att eftersom jag hört det skulle bli sol och upp till 15grader varmt denna vecka så tänkte jag ta shorts. Men min glada tanke försvann ganska fort när mamma kom in i morse och sa att det snöa, fy vilket SKITVÄDER. Blåser gör det med, usch! Jag vill ha sommar nuuuuuu!

Men men, hyffsad skoladag och nu sitter jag här och har sammanställt min kakbeställning och kom fram till att jag sålt 58 burkar, ganska nöjd. :)

Men nu ska jag snart gå och äta mormors Flygande Jacob som står i kylen och väntar på mig. Ikväll blir det att se på tv och slappa, skönt det. :) Mammsen kommer hem med frukt snart med som jag önskat, så kanske blir lie fruktsallad till det. :) Nu kom hon visst... Hejsvejs! :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0