Lördag

Igår följde matilda med mig hem efterskolan, vi slappade och hade de allmänt gött. Sen gick vi ner på stan med mamma och handlade och åt. Sen gick vi hem till mig, jag tog en dusch och sen njöt vi av en kväll framför tv,n med ostbollar, cola och bilar. En mycket trevlig kväll med väldigt mycket skratt. Imrose gick vi upp vid halv tio och åt frukost, sen derog matilda hem. Är otroligt glad att jag har den här tjejen i mitt liv, hon är så enormt bra!!!

När matilda åkte hem så tog jag och satte mig ner med min kära vän kalendern, insåg att jag har mycket framöver nu i vår.
Bl: Födelsedagar, bowlingtävling, Ullared och nagelförlängning mm. :)

Sen åkte jag ut till mormor och morfar och fick mig ett paket som gjorde mig väldigt glad, efter det blev det kalas och nu ska det göras körkortsteori. Sen blir det att se tv och ta det lungt. :)<3

Vill bara säga att jag älskar min mormor så otroligt mycket, utan henne finns inte jag. <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0