Fyra myror är fler än fem elefanter

FREDAG, gud så skönt! Har inte varit aktiv på ett tag men et har varit fullt upp ändå, ska försöka skriva lite mer. :) Men för att nu ändå ska få ta del av det jag gör så ska ni få en sammanfattning från förra helgen tills nu. :)

Föra lördagen så var jag med mamma, mormor o moster i Linköping och hade det bra. Vi åt god lunch på Ikea och så shoppade vi lite. Fick med mig ett par vita tygskor till i vår och ett par nya solglasögon, tycker ju så mycket om mina gamla men de är så breda så de bara åker ner. Någon som vet hur man gör det lite mindre så säg gärna till. :) Sen när vi kom hem så såg jag en massa rök, och det var ju branden på prästgårdliden som ni säkert har hört om, usch så hemskt, gjorde riktigt ont i kroppen när jag såg det o läste om det. Men kvällen blev bra ändå, när jag, matilda o emma var hos matilda o åt god mat och kollade på melodifestivalen, en superkväll!
Söndagen övningskörde jag en del, bäst o passa på nu när jag ska börja på körskolan på tisdag, lite nervös faktiskt.

Denna vecka då... I måndags var det skola o för övrigt hände det inte något speciellt, var o tränade lite bowling. I tisdags så va jag med emma och gjorde statistikundersökningen klar, o konstigt nog lycka vi alltid med något, så denna gång hade vi suttit i två timmar med allt och sen hade vi sparat utan att märka att hela undersökningen hade samma svar från alla klasser. Så det var bara att börja om o skriva rött svar för varje klass.
I onsdags slingade jag emilias hår, och det gick väl hyffsat bra, tror hon blev nöjd iallafall. :) Var ju första gången jag slingade hår, så kan väl inte vara missnöjd. :)
Igår var vi schemafria hela dagen, så då pluggade jag o sen var jag med emma en sväng. Sen var det bowlingskola o bowlingträning som gällde.
Idag var det skola och det var prov på 0-5 åringen, var sjukt mycket o lära in så kände att jag fick gå lite på magkänslan. Hoppas det gick bra! :)
Kom hem för en stund sen efter att ha varit o ätit mat med min kusiner, moster o mamma. NU har jag duschat och tagit på mig min ONEPICE, trött efter veckan så ikväll blir det att bara ta det lungt o se på tv, välbehövligt vill jag lova. :)<3

Puss


Gammal bild, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0