???

Känner mig som överskriften, eller rättare sagt så känner jag mig som ett frågetecken. Sitter med en uppgift som vi fått och vet inte hur jag ska gå tillväga med det, det suger!!! Hittar inte ens allt som jag behöver. Orkar inte mer verkligen. Sen har vi svenska redovisning imorgon med, muntlig! Och jag är så nervös, tycker det är lite jpbbigt o prata inför andra när man måste göra på ett visst sätt för att få det betyg man vill ha...

På tal om redovisningar så gick det kalasbra igår när matilda och jag föreläste på biblioteket! :) Vi fick bra kritik och beröm för ett bra arbete. :)

Men nu ska jag väl fortsätta med denna härliga uppgift, för om ca 44 minuter kommer josefine, då drar vi till körskolan.Nu är det visst bara 43 minuter kvar!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0