Sjuk...

Idag är det måndag, början på sista skolveckan och jag är sjuk... Känns sådär faktiskt. Har ont i halsen så in i bomben och imorgon är det livräddning på idrotten som är sista momentet som måste göras i kursen. Åhh, jag måste va med på det men samtidigt vill jag ju inte bli sämre, är ju trotts allt sista veckan innan sommarlovet och då måste man hålla i, eller hur? :)

Jag har iallafall varit vaken sen åtta imorse då jag inte kunde sova längre för min hals, så jag sjukanmälde mig, tog med mig täcket och la mig i soffan och kollade på Rix Morgonzoo med en kopp te. Fick även i mig lite yoghurt. I soffan har jag i princip legat hela dagen, har skrivt klart svenskan med så nu är alla läxor avklarade! Wihoooo! :D

Resten av dagen återstår det vila och plugga teori. Känns som en dusch frammåt kvällen är välbehövlig med.

Ha en bra dag min vänner! :) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0