LEDIGHET IGEN!!!

Ja, mina vänner denna vecka har gått fort. Igår var vi lediga för att det var nationaldagen och imorgon är vi lediga för att det är studenten. :)

Hade en bra ledighet igår, solade lite i det fina vädret och så bakade jag chokladbollar. På kvällen åkte jag, mamma, jocke, helena o emma in till Vadstena och åt piknik vid parken, det var mysigt men det blåste en hel del. Något som var mindre mysigt var när en gubbe ryckte, slet och knäade sin hund var han inte lydde, men det var för att det var så mycket ljud från allt runtomkring som hunden blev rädd, det var bilar och motorcyklar och allt var det va. FYY, stackars hund, hade lust o ge den där gubben en smäll, fy vad ledsen man blir av djurplågeri sådär! :( Men förövrigt var det bra!

Idag har det varit en bra dag i skolan och fick sluta tidigare så åkte ner och satte mig på körskolan en stund o pluggade i ca 2 timmar, det gäller o ligga i. :)

När jag kom hem kom mormor en sväng, sen åt och jag duschade, resten av kvällen har spenderats här vi datorn för skolarbete, så nu har jag bara en enda läxa kvar denna termin. Det är att läsa ut min Iren Huss bok och skriva ett brev, sen är det nästan sommarlov!!! :) Om en vecka så!!! Wihoo! :)

Men nu ska jag krypa ner i min säng och läsa lite. Imorgon blir det ev att kolla studenten, vi får se! Ha det bra! :) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0