Amazing

Denna vecka har varit fruktansvärt bra!

I måndags vaknade jag med lite nervositet i kroppen, gick upp och gjorde iordning mig och sen hämtade min moster upp mig o mamma. Sen drog vi in till Linköping och där skulle jag skriva upp inför mitt körkort, så när jag kom dit fick jag ta kort och sen vänta på att få gå in. Den lilla stunden kändes som evigheter... Sen ropade en tjej upp oss en efter en och då sa min moster: Du kommer säkert få dator nummer 13, men jag svarade att det kommer jag nog inte för det är ju ett otursnummer. Men konstigt nog hade hon rätt och jag hamnade vid dator nummer 13. Nervös som jag var startade jag mitt prov och när det var dags att trycka på rätta knappen så var min puls uppe i 110 om inte mer. Men lättnaden kom när det stod GODKÄNT! :D Glad som jag vart sprang jag ut till min mamma o moster och jag tror vi grät en tår av lycka allihopa. Så vi åkte till Ikano och firade lite med god mat. :)

På kvällen var det en trevlig tjejkväll hos Jossan som bestod av god mat och prat!

I tisdags vaknade jag med världens MAGONT och kunde inte äta något. Kroppen var skakig och jag kände hur nervositeten allt kom mer o mer. Sen drog jag mig till körskolan och körde lite och sen var det dags för uppkörning. Benen var så darriga så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. de där 40 minuterna som jag körde kändes som evigheter, och när jag var klar så slog mig tanken att det här gick nog inte så bra... När jag parkerat bilden så tar han fram sina papper o säger: Jadu, Jennifer... Din körning är GODKÄND!!!!!!!! WIIIIIIIIIIIIIIHHHHHH!!!!!!!! Vilken lättnad det var, det kändes så bra. :) Så fick hämts bilen på Jockes jobb och sean åkte jag o badade i värmen. :) På kvällen firade vi med lite glass. :)

 
Igår var jag hos mormor o morfar på dagen. Sen åkte mormor och jag o köpte biljetter till Göteborg, o gissa vem som körde? Jag!!! :D
På kvällen åkte jag, emma, josefine, johanna och fanny till askersund för att kolla på matilda o några när de skulle sjunga i hamnen, de var jätteduktiga! :)

Idag ska jag träffa Nellie, vi ska till Gusto o fika eller äta, vi får väl se. :) Solen skiner idag med, ÄLSKART!!! :D

Ha det bra mina vänner! Vi hörs! :)<3

Puss


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0