SLÄKTTRÄFFEN

Som ovanstående rad beskriver så har jag spelat släktträffen idag. Vi åkte hemifrån vid tolv ungefär, skulle inte börja förens tre, men åkte förbi lager 157 på vägen dit med som öppnade för ett tag sen. Köpte två par tights (välbehövligt) och två par linnen. Sen när vi kom till Vilbergen så var det försenat en timme så vi fick vänta ett bra tag innan vi kunde börja spela. Spelade med min mosters kille, och det gick bra tycker jag. Han var jätteduktig, vi vann inte men vi kom inte sist heller, så jag kan inte vara annat än glad. :) Jocke och Johan spelade med och det gick bra för de, de vann inte heller men de kom riktigt bra till ändå, (tror jag). :) Så på vägen hem blev det att stanna till på McDonalds för att äta lite mat, McChicken och Co, gjorde min mage glad och mätt. Nu sitter jag och kollar på tv, sett på The Voice Sverige och nu ska jag se på Scream, tror jag? Om jag vågar så feg som jag är. Trött efter dagen så blir nog att lägga sig skapligt ändå. :)<3 Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0