Hello my world!

Idag var det som jag nämde igår studiedag, vilket innebar en gansla slapp dag. :) Jag hade min ena aktivitet (MINUTEN), sen var det pizza till lunch och under eftermiddagen hann jag sticka mig ett fint pandband, häligt va? :) Jag har iallafall haft en hyffsat bra dag, och barnen var nöjda med min aktivitet. Me like it! :) På tal om något annat så gick bowlingen USELT idag, fy F*N!!! Och vill ni veta en annan sak, inte för att skryta, absolut inte, utan för att jag faktiskt är glad... Jag har fått på mig ett par jeans dom suttut väldigt tight innan och nu sitter de perfekt, så nu har jag ännu lite mer motivation serrni! :) Aja, nogtjatat om mig, imorgon är det sista dagen på apun för denna vecka, och jag ska vara on my old school, fun! :)<3 Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0