WTF?!?!

Okej, Melodifestivalen överraskade mig verkligen inte. Fattar inte hur svenska folket röstar. En gammam gubbe och en ung blondin, hallå? Vad är det vi vill komma med det hela? Jag tyckte iallafall om Love Generation och Molly, fattar inte att båda dem inte gick vidare. Sen fattar jag inte varför det är med så mycket svenska låtar för, hur många år sen var det inte ett svensk bidrag vann? Knappt jag minns.
Nu ser jag på Ronny och Ragge, haha vilket sjukt program. Och jag kan lova att typ 9 av 10 av deras ord inte finns med i svenska ordlistan. :)
Förövrigt så har mina fossnigar fått sig ett lyxigt fotbad och jag känner mig ganska trött så blir nog att lägga sig om ett tag. Imorgon väntas det bowlingmatch! :)<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0