Tisdag

Förövrigt sitter jag ochfunderar kring livets frågor och inser att jag borde börja ta det lungt, ja behöver inte oroa mig för allt och jag borde börja ta dagarna som de kommer. Jag har fått lära mig att lycka är det som gör mig glad och lugn inombords.
Just nu sitter lite med apu uppgiften innan jag börjar praktiken idag. Börjar inte förens klockan två och jobbar till tio ikväll. Känner doften av kycklingen som står i ugnen och känner att jag börjar bli hungrig... Hoppas det blir över så jag kan ta med mig tills ikväll med. :)
Ska troligtvis åka o besöka de andra fritidsgårnarna runt omkring idag, så det ska bli kul. Imorgon är det HÄLSODAG på skolan och det innebär att vi är lediga från praktiken och ska spela Volleyboll och ha föreläsningar, humm? Hoppas iallafall på en bra dag. :)<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0