SÖNDAG

Hej på er min vänner! Haft mycket bra helg. Kom hem runt halv tolv i fredags efter att jag slutat jobba. Igår tog jag en liten sovmorgon, (bäst o passa på när man inte har bowling). :) Sen efter det blev det link en snabbis med Helena, Jocke o Emma, men handlade inget utan följde bara med som sällskap. När vi kom hem åkte jag ut till mormor och morfar en sväng och fick god lunch, äggmacka med falukorv, mums vad got det är. :) Hon lagade min pälsmössa med som hade tappat en av sina bollar. Efter det så hämtade Jocke upp mig efter att ha bytt några broms saker på bilen. Så övningskörde en sväng och det gick riktigt bra. På kvällen åt jag taccos och såg melodifestivalen. Men börjar undra vad det är för tävling egentligen, den blir ju bara sämre och sämre för varje år. Typ 1 av 8 låtar som var bra. Senare på kvällen blev det att se på Sällskapsresan, haha så roliga de är. Funderar på att köpa boxen. :)
Idag tog jag med sovmorgon! Sen blev det att övningsköra till Boxholm och så körde jag runt lite där och så körde jag hem igen. Tycker faktiskt att det går riktigt bra, iallalfall bättre än innan, så funderar på att skriva in mig på körskolan snart.:) När jag kört klart blev det hem o kolla på "Sveriges värsta bilförare" och börjar faktiskt undra om de verkligen går att vara så dåliga som vissa är? Hur stor sannolikhet kan det va? Aja, sen blev det god mat och nu har jag kommit hem och har gjort mig fräsch. :) Har tagit en låndusch med en härlig hårinpackning, så nu luktar mitt hår så gott och är så lent.:) Nu ska jag plugga lite och sen blir det att sätta sig i soffan framför Wallander. :)<3 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0