Lördag!

Hej! Dagen har varit hyffsat bra. Har varit på a-lags match och de vann såklart mina pöjkar. :) Och jocke bleb bäst på 894, mycket bra där! :)Mötte även lite släkt från mormors sida som var där, kul, har inte träffat vissa av de sen i maj förra året när vi var på bröllopsmiddag. :) Nu har jag ätit taccos och nu blir det o se på Melodifestivalen, men har inga större förhoppningar på det programmet längre, men vem vet det kanske överraskar en ikväll. :)
Förövrigt så har jag fortfarande lite ont i huvudet, undra om det är normalt? Aja, ska inte klaga det finns de som har det värre, som sötis sjuklingen matilda, så slänger lite uppiggande bamsekramar till henne. Ktya på dig vännen, vill ha dig frisk snart! :)<3
Puss

Kommentarer
Postat av: matilda

tack hjärtevännen! det är jättesynd om mig, har tappat rösten nu och har helt galet ont i halsen :(

SAKNAR DIG!!! <3

2012-02-19 @ 16:32:17
URL: http://matildaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0