Helluuu!

Lördag idag ni, och vad har jag att sägas om dagen? Jo, jag gick upp vid åtta och åt frukost, sen drog jag o kollade på bowling. Kom hem, åkte och handlade, sen lagade vi mat och nu har jag duschat! :) Ikväll blir det en lugn kväll med Melodifestivalen på tv,n. Imorgon ska jag till Kumla och Örebro och spela bowling, så nu vet ni vart ni har mig under morgondagen mina vänner. :) Hoppas ingen från fängelset kommer o tar mig bara, så om jag inte skrivit något innan typ nio så kan ni väl vara gulliga o leta efter mig, då är jag troligtvis bortrövad eller något. Tack på förhand! Nu ska jag ha det bra och njuta av lördagen, usch imorgon är det sista dagen av lovet sen börjar skolan igen, meeeeeer lov tack. :)<3

Puss

P.s. Vilket fint väder det har varit udag hörrni, så härligt med sol! NU är det bara lite mer värme som saknas så är våren här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0