Vinterland

Hemkommen från skolan lite tidigare än vanligt, skönt det! Ska snart iväg till stan en sväng o ikväll blir det att fixa lite inför bowlingskolan som det är avslutning på på torsdag. :)

För övrigt så är väl det mesta bra! Har tre saker att säga:
1. Jag har världens mest underbaraste fantastiska o bästa mormor i hela världen!
2. Jag har bra människor omkring mig som bryr sig om mig.
3. Jag är trött på allt jävla prat om vad man får och inte får göra nu i jultider... Jag tänker fira allt som har med julen o göra precis som jag gjort innan, så det så! Äter pepparkakor om jag vill, sjunger om jag vill och klär ut mig om jag vill... Det ha aldrig varit några problem förut så varför ska det vara det nu?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0