HJÄLP MIG ATT VÄLJA!

Jag har lite beslutsånget förstår ni vad jag kan önska mig i julkapp. Kan ni inte hjälpa mig att välja? :)
Såhär är det. dessa två översta byxor finns på Veromoda och ett par kostar 299 o just nu får man två par för 459 och jag behöver ett par svarta men eftersom man får köpa två så tänkte jag att jag tar ett par vanliga med för de är ju med finA o bra modell desutom som e såååååååå sköna. :)
 
Men samtidigt är jag bara behov av ett par så alternativet är att jag bara tar de svarta då och sen även önskar mig dessa träningsbyxor istället som alla går runt i o som jag med vill ha. :) Har inga direkta mjukisar att ha, bara ett par som e förstora, haha. Det blir ungefär samma pris. :)
 
Tredje alternativet är att jag önskar mig båda byxorna o hoppas på att få lite pengar i julklapp och köper ett par adidas byxor själv sen på mellandagsrean.
 
VAD SKA JAG VÄLJA HÖRNI??? HJÄLP MIG! :)
 
DESSA
PLUS
 
DESSA
 
ELLER
 
DE SVARTA OCH DESSA
ELLER BÅDA JEANSEN OCH DESSA PÅ MELLANDAGSREAN? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0