Sommarminnen del 1

Här börjar resan till Mallorca, mormor och morfar var här och skulle säga hejdå!



Första morgonen på mallorca, bilderna är tagna från ballkongen, man kan säga att vi hade superfin utsikt och det bästa rummet enligt mig, för som ni kommer få se på senare bilder så har en del balkongen mot poolen osv.




Här är första dagen då vi badar, vi solade och bada varje dag för den delen, för det var så varmt, det varmaste vi hade var 36 grader tror jag. :) MIn skuttiskusin Emma sitter framför mig. <3


Lite bilder från stranden...




Kusin Julia och jag. :)<3


Poolen som fann på hotellet!


Minigolfen utanför hotellet...


Gatan nedanför hotellet, man gick bara över den so var stranden o havet där. :) Och det var länga alla dessa gator som man gick och strosade på på kvällarna när det blev "lite lite lite" svalare ute, typ 5 grader, haha.


Lite båtar som var en bit ut i vattnet, de höll till där hela veckan, antar att de semestrade i dem.  Fanns hur många fina bådar som helst, dyra stora o fina båtar, och rikemansfolk såklart! :)


Från balkongen.


Andra kvällen...


Mammis! :)<3


Havet!<3


Dessa fina tavlor var den en kille som satt och sprayade med sprayburkar, helt otroligt fint och så himla duktig var han. Helt otroligt!


Hotellrummet!


Påväg till Magaluf...




Drinkar och milkshake i Magaluf...




Mammis och jag! :)


Min fina moster!<3


Sist men inte minst så får ni se lite saker som jag fick med mig hem. :) Franslinne, solglasögon, armband, väska och två parfymer som jag beställde på planet!


Har lite fler bilder, men kände att jag visar er en helhet från resan! Den var helt otroligt bra och jag längar tillbaka så mycket! Skulle göra vad som helst för att få följa med någon igen! På denna resa var vi tolv stycken och i vissa fall blir man lite många men sådant lösr sig! :) Men till alla som läser detta nu då så vill jag mer än gärna någon gång få resa snart igen, det skulle vara så roligt! :)

Tacka för att ni tittade!  Kommer komma lite fler bilder senare om andra roliga saker som jag gjort i sommar! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0