SOOOOOOLLL!!!!

Hej mina fina läsare! Var en tag sen sist, jag vet och det är ju inte speciellt ovanligt heller. Jag har haft en riktigt bra helg. I fredags fick vi sluta tidigare från skolan, det kallar jag bra avslutning på veckan. :) Sen  drog jag och förlängde mina naglar, dem blev så fina. :) Sen åkte jag ut till mormor och morfar och var katt och husvakt. Åt god mat och kollade på tv.
Igår åkte jag med matida och emma till bodaborg i sävsjö, fick det i födelseagspresent av mina fina! Blev en liten omväg påvägen ner när vi missade avfarten när emmas gps började tjata, haha, men vi kom fram och hade en kanon trevlig dag, och vi kom hem med. :) Sov hos matilda inatt, vi grillade och hade det allmänt mysigt. :) Kollade på Arne Dahl och gjorde fruktsallad o glass. Idag ställde vi klockan och gick upp skapligt, åkte till öb en sväng.

Nu sitter jag här med min inlämningsuppgift och vet inte vart jag ska ta vägen, hade tänkt o njuta av mina lediga dagar nu när det är valborg o allt, men ser ut som att det blir en del skrivande på denna uppgift... Imorgon ska jag ha körlektion med, o tills dess skulle jag ha övat på vissa saker med. Menas det att jag måste hinna övningsköra med? Aja, vi får se hur det blir med den saken, känner att jag inte har så mkt mer tid o sitta o skriva här nu... Naglarna gör att jag skriver fel hela tiden så får sudda, haha.

Ha det gott mina vänner! :)<3

Puss

P.s. Bilder på naglar o lite kanske ni kan få senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0