Måndag

Hej min kära vänner! Nu är påsklovet över och jag har hunnit med en hel del. :)
I helgen var jag i Ullared med mamma, mormor och min moster, det var kul och vi sov över i stuga med, så vi shoppade både fredag och lördag, mys! Hittade en del saker, klöpte bland annat en klänning, underkläder, bekini, jeans, byxor, lite nagellack och andra tillnehör till naglarna, sen köpte jag en hel del andra saker med. NÖJD! :)

Idag var det skola igen, var en ganska lugn och bra dag, har dock fortfarande ont i örat och halsen så var inte med på idrotten idag, får se hur det är imorgon. :) Fick en jättebra försenad födelsedagspresent av min vänner med, en resa till BODA BORG om några veckor, ska bli såå kul! :)
Efter skolan gick Matilda och jag hem till henne och åt mellis, sen drog vi ner på stan och min klänning hade äntligen kommit hem, den va såååå fin! :) Har hängt undan den för har inte bestämt mig om jag vill ha den än... Vi kollade även på converse på Intersport och jag vill bara mer och mer ha ett par vita. Åhh!!!

Men men nu ska jag se på tv och sen duscha, ska även plugga lite på prov som vi har på onsdag och sen har jag en muntlig redovisning och en annan inlämningsuppgift på fredag med... Åhhh, orkar inte med allt så nu går jag och ser på tv.!

HEJ!!!

Föresten, kan ni inte hjälpa mig om ni tycker jag ska köpa klänningen eller inte? :) Klicka på länken och kommentera är ni gulliga! :)

http://www.lindex.com/se/6809392/?styleId=26509000

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska ha den, du var supervacker i den! <3

2012-04-16 @ 20:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0