DEN VACKRASTE STUNDEN PÅ JORDEN VAR DEN NÄR DU KOM

Sitter och pluggar lite, vet inte om det går speciellt bra, men det är ju sådant som märks i slutändan. :) Ska iallafall försöka komma en bit till innan jag ska se på tv. :) Har haft en bra eftermiddag annars, fick tycka in och hämta emma på fritids förut. Sen blev det att gå hem en stund och måla våra naglar och kolla lite på datan. Nu sitter jag här och laddar inför jobb imorgon, ska bli kul. :) Sen ska jag på möte och efter det blir det hem och äta och sen plugga lite innan det är dags för körskolan.

Nu blir det Familjen annorlunda, Maria Wern och sen Big Brother. Sen väntas sängen. Ha det gott min vänner! :)<3

Puss

P.s. En bild på min klänning som jag köpte kanske kommer sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0