Varje väg har ett slut!

Hem ljuva hem eller vad man ska säga. Var på läger från igår tills idag o det var borta bra men hemma bäst om vi säger så :)
Började med att bli avsläppta en bit från lägret för att vi skulle gå 5km, men det hela slutade med att vi gick totalt fel, så då kom vi fram till att det skulle ta en timma att gå tillbaka o komma fram till lägret. Så istället gick vi in i skogen o vandrade runt ca 40 minuter eller så, och sen hade de iallafall fått tag på dem som redan var vid lägret så de kom o hämtade oss med kanoter o små roddbåtar, herre min gud! Så detta tåg ca 1,5 timme kanske, så det hade ju varit smartare att gå tillbaka?
Men vi kom iallafall fram till lägret, och kvällen bestod av 6 kamp, lekar o en lägereld. Det var jättemysigt o idag kom vi hem vid elva ungefär. :)

Så när jag kom hem tog jag en lång dusch och sedan åkte mamma o jag ner på stan för att handla lite.
Nu har jag ätit tacos o iväll ska jag se på Idol. Mår inte så bra, lite varm, ont i halsen o lite i örat.
Vi hörs! :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0