Go kväll på er!

Varit en lång dag idag, först skola mellan 8-16, och av den tiden så skrev jag en del och så gjorde jag ett prov som jag är ganska nöjd med 22 av 24 poäng. :) Sen fick vi sluta lite tidigare så drog hem o åt lite innan det blev bowlingträning. Sen när jag kom hem därifrån så duschade jag, åt kvällsmat o fixat lite. Nu har jag målat naglarna o sett på Ensam mamma söker o Sol, fest o oroliga föräldrar, en lugn kväll med andra ord, skönt det att inte behöva tänka på läxor varje dag. Imorgon har jag sovmorgon till tjugo i tio o jag slutar fem över ett. Fast det är ju skolfotografering imorgon med vid kvart i ett. Så nu ska jag väl se om jag hitta något snyggt att ha på mig imorogn. :)<3
Ha det bra!

Puss

 Vill ha sommar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0