:)

Hej bloggisen. Inte bloggat så mycket på senaste dagarna, men har inte heller suttit så mycket vid datan. Hade studiedag igår så då borde jag ju hunnit blogga men hade fullt upp hela dagen. Läxor framförallt, så hör upp nu alla goa o glada lärare, jag STUDERADE på min STUDIEDAG, iallafall en tredjedel av dagen. Men nog om det!
Idag var det skola, sen efter skolan så åt jag lite sen blev det en promenad med Jossa, sen gick vi hem till mig o kollade lite matte, fattar inte att matte ska vara så svårt!!! :( Men iallafall, har pluggat massor med Religion med så känns som om man kan de mesta fast ändå finns det en hel del kvar!

Nu ska jag snart kolla på tv och sen kolla lite mer på religionen. :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0