Hej!

Förlåt för att jag inte uppdaterat er på länge... Har varit så mycket i veckan så jag har inte hunnit.
Min helg har iallafall varit jättemysig o bra! I fredags var jag i linköping o köpte skrivare, sen sov jag hos helena och jocke och åt god mat, kollade på Idol och sen American Pie, men slutade med att jag somnade i soffan, har varit en vecka med fullspäckat schema...

I lördags var det att gå upp skapligt, var o kollade på A-lags matchen i bowling, sen var jag på BT i typ 3,5 timme och sen övningskörde jag lite innan jag körde ut till mormor o morfar. Gick väl hyffsat bra tycker jag med tanke på att jag int kört manuell bil på hela sommaren, bara automat.
Som sagt så sov mamma, jag och elin hos mormor o morfar inatt, vi var husvakt!

Mormor var i Göteborg o morfar var på hockey i Stockholm och kom inte hem förens sent.
Vaknade runt kvart i åtta imorse när min kusin började babbla, så gick ner och åt en god frukost och sen gick jag en promenad med elin och hämtade reklam.
Sen åkte jag iväg på bowlingmatch i Motala, spelade två matcher, gick inget vidare i någon av dem för har börjat med handledsskydd och min hand svullnade lite så har ont nu, men men.

Värst vad jag skriver, ver inte riktigt vad jag pratar om nu... Ska gå o packa badväskan, för imorgon ska jag dra till simhallen direkt efter skolan, ska på simskola med min kusin. :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0