Fredag!

Idag var det verkligen en kort skoldag. Började åtta med att ha idrott, sen hade vi BKF och fick sluta lite tidigare från den lektionen, och eftersom jag gjorde mitt muntliga religionsprov igår, vilket jag fick VG på så hade jag inte religion idag eftersom de som inte gjort de muntliga provet gjorde de idag. :) Nu sitter jag här och om en stund ska jag kila iväg och hämta min skrutt kusin på fritids! :) Så vi ska ta en promenad till stan och fika lite, kanske kolla i lite affärer med, vi får se vad som hinns med. :) Sen ikväll ska mamm och jag gå och handla salladsbuffe på Lundbyhallen och sen handla lite godis och dricka tills mig imorgon då jag ska till mina kusiner! :)

Ikväll är det idol med, undra vem som åker ut? :)<3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0