:)

Hej på er! En lång dag idag bestående av en hel del aktiviteter, apu då jag bland annat gjorde min första aktivitet, sen möte, sen till min gammelfarmor för att fika, mysigt! Tänk att hon alltid har 1000 olika kakor att bjuda på och så är man så otacksam och bara tar typ två? :) Sen blev det stan en snabbis med mamma för att fixa lite, och sen hem o duscha och äta lite kvällsmat. :) Nu har jag kollat in de sista på ensam mamma avsnitten med, de exklusiva avsitten som de kallar det. Haha! Men imorgon kommer det sista med alla tre deltagare, att de inte kan ha allt på samma gång? :)

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa ner mig framför tv,n i min jumpsuit och fårpläd :)
Dagens tv lista består av Kär&Galen och Despirate Housewives. :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0