En början på någonting bra!

Hej allihopa!
Sitter just nu med en handuk om huvudet för har precis duschat och ätit! Snart ska jag se på tv.
Idag har det varit Np i matte, kändes vareken bra eller dåligt så vi får väl hoppas på det bästa! Efter lunch var vi och såg "Hur många lingnon finns det i världen?" och den var SÅÅ bra! Tycker dem som inte har sett den ska göra det! Sen var jag på stan med mamma och kollade lite, köpte hårfärg men ska lämna tillbaka den imorgon för matilda fixade åt mig i linköping så snäll som hon är. Men iallafall, när jag kom hem tog jag på mg mina träningskläder och drog till spåret med jocke och emma, fintfint! :) Nu har jag varit ute och motionerat två dagar utav två! Bravo! :)
Nehep, nu ska jag ta mig i kragen och kolla lite på tv, imorgon är det temadag i skolan Sex och samlevnad, efter skolan blir det att vara med matilda och färga håret och hämta hem mina smycken!
Ha det bra! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0