Hellu!!!

Då har sommarlovet börjat på rikitgt om man säger så. Övningskörde igår och det gick ganska bra tycker jag, visst finns saker att slipa på men det går bättre för varje gång, enligt mig. :) Sen var jag med min kusin som sov här, vi spelade hennes mini nitendo och kollade på tv och smaskade på godis och cola. Idag vaknade hon kvart över sju tror jag, och började genast peta på mig om att vi skulle börja spela mariocar på nitendo igen, men helt ärligt så orkade jag inte då, så vid halv nio spelade vi istället. Nu har hon åkt hem och jag sitter här och undrar vad man ska hitta på, blir nog en lugn helg trotts allt och laddar inför jobbet på måndag. Men vi hörs senare! :)<3
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0