Hej allihopa!

Fick pencilin igår mot min öroninflamation, så har väl börjar göra lite nytta nu får vi hoppas! Svattas ut febern känns det som, och snyter mig flera gånger om. Men snart blir jag nog frisk! :)
Idag har jag iallafall varit i skolan en kort stund och såg en film, När mörket faller hette den, var riktigt bra och gripande. Rekomenderar den! Sen efter skolan var jag med Helena, Jocke, Emilia och Emma i Linköping och bytte mina skor som gått sönder och sen köpte jag mig ett par cykelbyxor, även om det inte är så snyggt! :) Var en snabbis hos mormor med. :)
Nu ska jag gå och snyta mig ch sedan ta en dusch, imorgon är det temdag i skogssjön som gäller, sen HLR med klassen och OP. :)<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0