Happy, sad, boring, fun? I don´t know!

Hej alla glada där ute, eller ledsna om ni nu är det, vad vet jag?
Min klocka ringe 06.20 imorse, FATTA 06.20!!! För att ta sig till jobbet som började klockan 07.00! NÄR DET ÄR SOMMARLOV!!! Men det har varit en bra första dag på jobbet, fåt göra lite allt möjligt, lite tuft! Så nu har jag ont, i nacken, ryggen och är trött. men varöfr klaga när pengarna rullar in? :) Så ska nog ta och lägga mig i soffan och skriva i min Dagbok som ja köpt, sen sa jag se på Lotta på Liseberg och kanske en glass? Eller nej, varför vara onyttig när man inte behöver? Det vet jag inte heller! Ha det bra lla snyggisar! Vi hörs! :)<3
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0