Every day is a happy day!!! :)... Or not!

Hej allasammans!
Lediga idag med skolavslutning imorgon, kanske låter lite konstigt men så är det iallafall.
Vaknade runt halv tio idag och då gick jag upp och åt frukost, sen gick jag ut med Måns och efter det drog jag te Netto med mamma och mormor. Fick rosa rosor av mormor och 100kr eftersom vi slutar skolan imorgon. :) Sen hem och cheka kontot som alltid är lite roligare att kolla när man har lite mer money än vad man trott! Senare åkte mamma och jag ner till stan och kollade lite, fick ett armband va henne. :) Sen drog jag te emma med carro och felicia, var riktigt trevligt! :)
Nu sitter jag här och ska se på tv och ta det lungt, imorgon är det skolavslutning som sagt, typ samling kvart över åtta i aulan och sen när jag går ut genom skolan nästa gång är det SOMMARLOV! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0