Hej bloggishjärtan!

Har inte varit så aktiv här på ett tag som ni kanske märkt. Men har jobbat mycket och så har jag haft fullt upp.
Men för er som saknar min uppdtering ska nu få a litle bit of information. :)
1. Har jobbar hela veckan utom i fredags.
2. Badat i Helenas och Jockes pool de dagar det var varmt, dock efter klockan fem eftersom jag jobbar, men SKÖÖNT ialalfall vill jag lova. :)
3. Igår var jag ledig och var barnvakt åt emma så vi drog te donken för en lunch.
4. Gick på broarnas dag igår.
5. Var på marken idag i Heda, alltså Heda marken. Fcik lite saker av fina mormor min. :) Sen åkte vi hem och grillade där. :)<3
6. Nu är min kusin här och ska sova här inatt.¨
7. Snart blöir det lördagsmys/slapp i soffan framför tv med lite cola eller cider, och SÅKLART GOOODIS! :)

Men nu ska jag spela lite Nitendo med Elin. :)<3

Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0