Toppat med grädde!

Hade en trevlig kväll igår hos Helena och Jocke med jättegod mat, var tre rätters vilket innebar, Toast Skagen, Älgfilé och potatisgratäng och glass med tillbehör. :) Sen sov jag där tills idag.
Idag har jag varit och kollat på bowling, A-laget spelade och de vann, grattisgrattis. Jocke spelade bra med. Sen när matchen slutsde så spelade farmalaget och de var så nära vinst men det vart 9-11 så motståndarna vann. Men imorgon ska jag spela och då ska vi vinna. :) Bra med självförtroende, jag har sagt till mig själv att jag ska göra en 300 serie så vi får väl se hur det går. :)

Mormor var här förut och hjälpte mig att lägga om mitt sår, men verkar som om det får bli läkaren nästa vecka och få pencelin, vill bli av med det nu. Sen var jag iallafall och handlade lite till maten ikväll, för jag får besök av min vän. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0