It was amazing

Hann inte blogga något igår för det var en ganska så intensiv dag. Först var det skola och sen efter det drog vi direkt hem till matilda och lagade mat och åt. Sen drog vi till linköping och kollade på Idol. :D Det var så amazing alltså, det var verklien jättebra. Linnea, Olle och Mannah som är några av min afavoriter! :D Linnea är verkligen så himla häftig, hon är så bra helt enkelt, hennes kläder, hennes hår, hennes sätt, typ det mesta. Vi får se om det kommer några videos sen när jag har tid, håll er uppdaterade så ser ni ju när den/dem finns. Filmade typ 31st så någon borde man ju kunna lägga upp. :)


Nu ska jag göra iordning mig lite. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0